Fronda - Lista

Jag heter: Hanna
Och bor: i Forsbacka sen en månad tillbaka.
Jag har aldrig: provat droger
och det är jag: stolt över.
I mitt hem finns 3: laptops,
2: dvd,
1: hund
och 100: kronor.

Jag har precis: ätit frukost
det var faktiskt: en ganska långsam frukost
men: ändå ganska snabb
för: jag micrade mina mackor direkt från frysen.

Jag anser mig själv vara: Jävligt pedant
om det anser jag: att jag egentligen inte bryr mig.


Vissa säger: Chiefen till mig,
Jag antar: att det har med att göra att jag bestämmer mycket och har en åsikt om många saker.
Men: egentligen så har jag bara svårt att låta andra vara medoch bestämma.

Ensamhet är: något som känns tomt och ensamt,
helst: vill jag vara ensam när jag är ensam.
annars skulle: jag inte känna så.

Tänkte avsluta med: några få ord om livet,
men: jag ångrade mig
vi kan: ta det en annan dag istället.
Hej: då!

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: andreeew

cool ;) , fin du hanna!!! :) <33

2009-06-13 @ 19:44:02
URL: http://jamieisaten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0