Fronda - Update

Haha, jag ska bara svara på Andreas kommentar här, jag vet att det heter HLR, men ibland, bara ibland, är jag för snabb på tangentbordet. Jag är för snabb för mitt eget bästa skulle man kunna säga, inte heller gör det saken bättre att jag bloggar från en miniPC, eftersom tangenterna är mindre här. Så ni får acceptera mina små ( kom ihåg, de är jävligt små ) missar. ;)


Jaaa, de här dagarna då? Skola, inte många lektioner, men ändå skola. Har vart mycket hos Olle & Karin. Ibland känns det som om vi bor tillsammans alla här. Det är mysigt att ha alla så nära. Det är roligt med promenader och kvällsbad. Min och Karins senaste promenad var väldigt givande, jag lärde mig att se saker på ett annat sätt, något jag aldrig tänkt på. Det samtalet behövdes.
 Jaa, annars var jag hos Olle & Karin senast igår kväll, karin målade sina naglar och jag gjorde manikyr!! Skitsnyggt. Sen kom Christer & Sara hit med medecin till Jörgen.
Som sagt, det är mysigt att ha alla så nära.

Frukosttime har det redan varit så jaa, jag publicerar någon bild sen åker jag till Kågbo, längtar! De har tydligen gjort ordning där så jag vill se :)





Ni ska få ta del av mina hjärtan på bild. Älskar er :)<3

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0