Fronda - Svart

Just nu känns det värre än tidigare, jag är nere i en svacka, varje steg gör livet aningen svårare och varje tanke tynger mitt sätt att vara. Jag önskar att jag kunde slå av tankesystemet för en dag, bara en ynka dag. Sen kunde allt bli bra. Jag behöva bli fri från mig själv ett tag nu, jag tänker för mycket.
Snälla hjärna, ta en paus,

Snälla du, jag orkar inte mer. snälla, ge mig det jag saknade, så kanske allt ordnar sig, eller inte. Jag har insett att den man kan lita på och knappt det är sitt inre, att tro bra om andra och sen visar sig motsats, det är det jobbigaste som finns. Just nu ser jag mörker på vägen framför, och vänner, det är inga som skiter i att höra av sig. Vänner bryr sig.

Hejdå
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0