Fronda - Liv

Hej, jo jag lever visst, bara det at vi har haft problem med internet de senaste dagarna. Vi besätmde oss för att sluta snålsurfa på Olle & Karins nät och köpte därför ett eget. Men... problemen kom, helst på rad istället för i en klump. Precis som allt i mitt liv den senaste tiden. Ja, det är bara att le åt problemen!

Idag har jag min sista lektion, sen är jag ledig, i allafall hela sommaren, sen blir det 3an och sen sluta för gott, jippi! Yes, vad har då hänt i vårt liv?!
Mamma och pappa var här i helgen (natten innan Jögges föräldrar kom och hälsade på) och tapetserade i vårt kök. Vårt kök är sjärnigt nu. Skitsnyggt. Svårt att fånga på bild, men ändå så jävla snyggt! ag älskar typ USA-stil. Så jävla grymt. Jaja, Jörgens föräldrar bankade på dörren i lördags med familjen, så jag lånade grill av Sara & Christer. Mumsigt. Ikea, jaa, varje dag nästan, fram till dag.

Äsch, finns det mer at säga?



Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0