Fronda - Underbart

Middagen hos Christer och Sara igår var helt toppen :)
Började runt 7-tiden med att Lisa (hunden vi "har") fick gå upp i gamla lägenheten medans vi skulle äta eftersom C & S har katter som inte alls träffat hundar förr.
Till förätt blev det lite souvas och hårtbröd med olika sillar och ost på. Öl (från Polen) till det, även whiskey till de som ville ha. Till varmrätt blev det potatisskal som med bacon och ost tillagades i ugn, med grillade revbensspjäll. (Ni som käkat på Church street vet vad jags nackar om) Till de en dressing, sallad och svampsås. Serverades öl och vin till maten.
 Efterrätt blev glass framför lets dance med en drink som Sara gjort, hjärtegod!
Tiden gången, Lisa fick nu få komma ner till katterna som verkligen var på sin vakt. Det gick hur bra som helst och alla kom överens. Men nu var det dags....
 Att spela Wii! Finns det mer sällskapligt spel i dessa situationer? Vart boxning för full rulle, men även en del rockring och tennis. Bowligen, ja, de slog jag alla i ;) Jag är väl bara för bäst. sara gjorde en till drink och en öl till. Vart en bra kväll som slutade runt två tror jag med att sara tog oss hem.
Pappa var ju något packad och mår inte så bra idag. Haha,


Nu ska jag städa sen laga tacos, see you!
Bildtext under bilderna!

Även om Lisa var nykter under hela gårdagen ligger hon ändå helt utslagen, vår lillstjärna.


Hjärtedålig bild, men den fungerar för att förmedla en underbar känsla ;)


Linda i skolan :)


trött-trollen i mig spökar ;)

Godmorgon, men ni får stå ut med mina bilder jag inte orkat vända på :)
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0