Fronda - Ändring

Jag är hemma idag, vilket ni måste totalt ha missat, det blev bestämt någon gång sisådär en halvtimme innan vårt tåg skulle gå. Spenderade tiden mellan halv två och fem med väääärldens bästa Linda idag! Gick runt på stan, kollade saker och fikade. Helmysigt, tack Linda för att du tog dig tid att vara med mig innan tåget skulle gå.
 Älskling messade precis när vi suttit en timme på Waynes(stavning?) och sa att han inte orkade åka hem, så det var bara att pallra sig hem till mig och käka pizza, nu känner jag mig ju jävligt onyttig igen. Tur att jag och Linda ska börja träna seriöst snart då, då jävlar! Är så glad att ha dig som vän Linda, snällare och sötare får man leta efter!


jag säger ju det, vem kan sova bättre? ;)

Har för övrigt har jag sett Lets dance idag, där jag för tillfället håller på Morgan Alling, och så jävla glad att han fick 40poäng, full pott! Nu när blondinbella är ute så är han själv som nummer ett på min "hoppas-vinna-lista" Aja, ska kila iväg nu, glöm för sjutton gubbar inte att se till att Alling stannar!
Vi hörs,

Jag dådå, uppsatt hår, därför ser jag aning rolig ut :)


Sötnosarna, <3 Linda.n och Emma, <3


Anderiette och en Matte med brillor ;)


Sommarkänslor, mellan MITT kågbo och lövåsen :)

Det var lite bilder fårn min gamla telefon de :)


 

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: Marika

Hoppas du haft de bra ! :-)

2009-02-01 @ 11:17:10
URL: http://acesstome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0