Fronda - Elakheter

Godkväll Hjärtegull,
skönt att det äntligen är helg igen va? Egetligen skulle vi ha "firat" våran helg i Hudiksvall hos Jörgen, men så blev det inte eftersom jag inte köpt mitt busskort ännu och får lov att vänta med det tills den 25:e. Plus att jag har räkning att betala då, känns som om det är dåligt med pengar denna månad eller? Jag jobbar ju inte mycket heller, men det tar verkligen på mina krafter just nu och jag tror inte jag är kapabel till att jobba fler dagar än mina lov, skola eller jobb så är det bara, som jag bor och mår nu kan jag inte kombinera dessa två saker.

Idag fick jag mitt leg, gissa om jag är glad, haha, även fast jag ser värsta ful ut på kortet, dels har jag kort hår och fick till världens dubbelhaka! Me Like, haha! Men vafan, om 5 år blir det nytt och då kan jag se tillnbaka på det här och garva! Körkortskortet får väl bli bättre då! Man kan ju hoppas? 

Blondinbella är på lets dance få se om sisådär en halvtimme, henne ska jag klart följa och hoppas att hon inte åker ur. Jag hoppades det i början eftersom jag inte alls gillade henne då, men min uppfattning har ändrats och det är väl bra det då!

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0