Fronda - Uggla

Morgon, morgon, morgon. Hur orkar man?
Idag har jag sovmorgon, vilken jag tagit ut, inte lika fullt ut som alla andra plus att jag kommer få cykla till bussen. Igår kan det inte vart minusgrader ute och ingen snö fanns, men nu ligger det lite snö pudrat utanför och det är förmodligen minusgrader. Uscha, stå ut bara Hanna! Jag klarar det, jag gör det!
Tur är väl att jag orkar detta just nu, men sen kommer jag tröttna på alla sovmornar, jag kommer förmodligen att hellre stanna hemma, vilket mamma och pappa redan vet. Men hur ska jag orka då?

Ska snart ut och kolla hur kallt det är, plus att jag tänkte kolla om cykeln finns kvar. Om det är luft i den osv!
Tänkte uppdatera min låtlista snart, så håll kollen på alla fräscha låtar, haha! Kommer dock förmodligen att bli gamla magnus uggla-låtarna! Kan inte rå för att jag älskar de!

ska kila,
Skriver sen!
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0