Fronda - Städa

Idag har jag gjort något mycket ovanligt i det vanliga! Jag har städat, (det vanliga) men det ovanliga är att jag gjort om i min tvhylla. Det är så att min tvhylla är helig för mig, vilket gör att ingen får någonsin ställa eller flytta om saker där, inte ens jag! Så som jag ställde sakerna för några år sen, så har de stått fram tills idag! Istället för minnesvärda gosedjur fick mina och Jögges dvdfilmer och spel ta den platsen. Ett gosedjur står dock kvar i hyllan, det är min Teddy som jag fick av Emma när jag fyllde år för länge sen. Även om jag och Emma idag inte är vänner längre betyder den väldigt mycket för mig, den har haft en stor del i mitt liv och jag är otroligt rädd om den. Många gånger har jag övervärgt att göra mig av med Teddy, just pga att vi inte är vänner längre, men nu kan jag se tillbaka på allt bra som var och hur vi har ändrats som personer, både jag och Emma.

Ikväll blir det myskväll med hjärtat mitt, vi ska dricka varm chocklad och se på någån bra film! därav all städning. Ingen film utan städat rum! så är det bara!


Detta är Wenjas hylla, i den finns två fotoalbum, porslinshundar och ett kort på självaste Wenja!

Detta är min kärlekshylla, där finns Love-skålar från dollar store, kort på mitt hjärta, tavla på oss och ett ljus!
Föredetta gosedjurshyllan som idag är film/spelhylla med min MirandraTeddy jag fått av Emma, även den jag fick av Martina! Två ljus också.
Kortkyllan, här finns kort på mig och Evelina, kort på Emma Sundström, en tavla, en blomma i glas som jag fått av Evelinas mamma, ett hjärta och födelsedagskort.

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: HANNAH;

Vad snyggt rum du har ! :O

2009-01-12 @ 19:25:19
URL: http://hhannahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0