Fronda - Skoldag

Ja nu var det dags igen, skola skola skola och jag bara undrar när tiden kommer då jag kommer se tillbaka på dessa inlägg och inse att jag faktiskt åtminstone hade något att göra på denna tid. Ni får förresten ursäkta mig om jag skriver konstigt idag, det är nämligen så att en sjungande älskling avbryter sina vackra melodier för att säga mig något helt onödigt ibland. Gulligt och sött på samma gång (eller är det samma sak?!)
 De senaste dagarna har sugit kan jag lova, bråkade i förrgår, vilket fortfarande har sänkt mig totalt, de värsta bråket jag någonsin har haft, efter det har jag mått fysiskt dåligt och haft ont. Det är för jävligt. Att jag ens gick till skolan idag var ett under, jag menar, första lektionen såg vi på nerladdad film som Anna så gott visade oss, jag kan inte sitta still och se på fucking film, det går bara inte för fan! Det är det värsta jag vet, så jag gick ut ur klassrummet och pratade lite i telefonen, sen gick jag till syo. Hon hade bara tråkiga saker att säga...

Jag ska nog se en film nu och skriva lite med Linda tror jag! Vi hörs, hoppas jag!
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0