Fronda - Skola

Dagens dag började med frukost och sen att cyckla till bussen, vilket var jobbigt men det fungerade ändå! När jag kom fram insåg jag att jag blivit blöt utav sadeln, vilket inte var sådär jättekul, skulle ju se ut som om jag pissat ner mig. Roligt, gud straffar mig! Hade två älskvärda lektioner, varav på ena fick jag veta att jag har fått VG hittills i slutbetyg. Detta handlar om samhällslektionen, vad Lena (lärare) mer sa var att ifall jag flyttade fram skulle jag ha stor möjlighet till MVG. (jag sitter nämligen längst bak med Linda i klassrummet.) Hon sa att jag hade mer att tillföra klassen med, aja snack säger jag bara! Lena är bra, jag gillar henne, men flytta fram? Njae.
Nu när jag kom hem stoppade jag i mig två mackor, fan då. Ska inte äta mackor i onödan juh! haha,

Linda, kom till skolan snart, tomt utan dej! Stackars är sjuk, krya på dig! :)

Jag är så otroligt stolt över mitt hjärta, han sliter och kämpar på jobbet. (Han jobbar hos min bror på ett marketing-företag) Han gör intervjuer med platschefer/vd på olika företag runt om i Sverige. Varje intervju får man 35kr för och kommer man över 15 får man 55kr för varje. Idag har hans dator krånglat, så han kunde inte jobba de två första timmarna, men ändå sliter han och ska ha 15, trots att det egetligen borde vara omöjligt. Min egna stjärna. Så gjorde han igår med, han gick inte hem förrän han fått 15st! Jag älskar min sötnos mer än allt, tack för att du finns Jörgen Jonsson, <3 Du är bara min gubben, jag finner inga ord för den lycka du ger mig.






Jag älskar oss,

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0