Fronda - Olikheter

Känns verkligen att klassen är updelad nu, trist tycker jag. Om allt kunde vara slut nu skulle det blivit så mycket bättre. Jag tror allt handlar om att vi stör oss mer och mer på varandra helt enkelt. Jag vet precis som alla andra att vissa i klassen hatar mig, det är bara att acceptera, finns inte mer att göra. Jag är inte dummare än så, det finns flera även jag inte gillar, de vet säkerligen om det men måste samtidigt också acceptera det. Kanske blir sakerna bara bättre och bättre om vi låter varandra vara, ja, inte vet jag? Jag bråkar inte gärna med någon och jag hoppas att allt åtminstone kan bli bättre mot slutet av trean, vi är alla lika och olika, det är väl åtminstone tur. Men jag, ja, jag är nog det största svinet av oss alla! Men sån är jag, thats is, :(
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: jessica

jaa alla är vi olika.men det är bara att kämpa på!

2009-01-23 @ 23:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0