Fronda - Måndag

Klockan är tio, kommer pappa hem innan tolv åker jag med han till bussen då, annars inte. Då skiter jag i skolan, har en lektion, jag vet att jag måste ta skolan på allvar, men det är ju det jag gör. Jag kan ju inte ta ut sovmorgonen och måste jag sitta i skolan 5 timmar innan den egentligen börjar kommer jag inte orka de andra dagarna juh! Bättre att skita i en lektion än fem? Right?!
Annars händer nog inte mycket, kanske ska ringa någon och göra mig en intervju eller så? Ja, jag vet inte riktigt. Jobbet är ingenting man ser fram emot när man är ledig, speciellt när man inte vet vilka intervjuer man ska sitta på? Hmm. det ordnar sig. Idag är ännu ingen bra dag, det blir säkert, hoppas jag!

Varje ny vecka i skolan känns förjääääävlig, jag menar, jag ser fram emot tre dagar med sovmorgonar, men ingen jag kan ta ut. uscha! På torsdag när jag sitter på bussen känns det bra, då vet jag att nu, ja, nu är det över, iaf för den här veckan. Sen är det ju bara ett halvår kvar. Haha.
ska gå nu,
Hörs
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0