Fronda - Lisa

Lisa är det lilla hjärtat som tagit sig mer och mer in i vår familj här hemma. Det är pappas kompis drever som vi lånat hem nu två gånger i några dagar. Pappa fullkomligt älskar Lisa och hennes charm och hon verkar gilla oss också! Hon har vart med när vi åker iväg och bor inne här, sover i min säng och allmänt myser! Pappa känner egentligen hat för drevrar men Lisa tycker han verkligen om. Idag när Lisa är hemma hos sin riktiga ägare har hon fått jaga, vilket oroar pappa, hon jagar nämligen vid tågspåret och har vart borta sen i morse.  Jaa, vad som kan hända vet man inte! Innan pappa har haft Lisa har hon knappt jagat något, det är skjutit ett rådjur för henne på två år, men nu sköt pappa (som precis fått tillbaka sin vapenlicens) 2 rådjur i helgen. Så att han känner kärlek och någon oro för henne är klart!
Mest hoppas han nog att Lisa blir vår en vacker dag!

Lisa, <3
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: Fia

Ah nu är jag med på vem Lisa är :P Braatt backläsa helt klart, men hur tusan har jag lyckats missa hela januarimånad :O chockad

Kul för pappa din med jakten =) Och så vet jag ju att allt gick bra för Lisan idag eftersom hon hunnit med att sussa i saccosäck och kissa i din säng efter denna dag ;P

KRAMAR

2009-02-07 @ 23:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0