Fronda - Iptelefoni

Godmorgon, idag är jag ledig från skolan, eller egetligen har jag en lektion, men eftersom jag bor så långt borta så får jag jobba hemma ist idag! Det kommer ej att gå varje måndag eller så, men det går nu iaf, det är en tillf'ällig lösning. Ska precis börja jobba, bara jag kan fixa min iptelefon på datorn! Men innan det ska jag faktiskt gå ut med hundarna.
  Något som inte känns sådär jävla tight är att jag spelade lite wii fit igår, då menar jag lite också, spelade två omgångar boxning och nu har jag träningsvärk. YES!!! Skitkul, eller inte, det värsta är att jag har det i ryggen, (vet inte vad det heter där jag har det)

På fredag är det middag hos Sara och Christer, känns mysigt och bra! det är någonting jag verkligen ser fram emot, och sen på lördag är tanken att vi ska till Hudik, men jag får se hur jag gör, kanske inte riktigt kan. Vi får se!
Nu ska jag kila, ha det finast!

<3
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0