Fronda - Grannarna

Nu är jag inte hungrig mer, och tur är väl det. Men man får väl se det såhär att jag är hungrig snart igen!

Nu kommer våra grannar bli glada iallafall, vi har köpt en grej till hundarna så de inte ska skälla längre, det kommer ett ultra/infra-ljud när de drar igång och skäller. Hur bra som helst, får se om det fungerar då bara! Vad händer annars? Kan man skicka tillbaka och få pengarna tillbaka? Den kostar ju ändå över 700kr.?! Aja, det blir som det blir helt enkelt.
Klockan är typ halv tio, vilket gör att för att jag ska kunna kliva upp imorgon måste jag sova snart! Tråkigt om ni frågar mig, men väl behövligt.
Nu ska jag kila hörrni,

Lämna mig några rader :)
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: SHORTY

Sv; Jag vet faktiskt inte än, tar dagen som den kommer ;P själv då?



Åh, det är superlätt att inte bita ju ;P tänk på alla bakterier som finns. Händerna är ju det skitigaste man har. Använd sånt där på naglarna som smakar illa. ALdrig testat men det kanske funkar ;P?



2009-01-19 @ 21:38:05
URL: http://pey.blogg.se/
Postat av: Fia

Köpte ett sånt åt Zita jag med, funkade inte ett dugg, snarare så att hon skällde mer så jag skickade tillbaka och fick pengarna tillbaka =) Hoppas det funkar bättre med era jycks. Vem är LISA? Märks att jag missat att läsa din blogg ett tag nu :/ backläser som en tok :P

KRAMAR!!

2009-02-07 @ 23:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0