Fronda - Duschen

Ska snart krypa in i duschen och sen hitta några kläder att ha idag! Sen ska jag cyckla väg. Jag måste väl säga förlåt för att jag inte lägger ut låtar på bloggen idag, men jag har inte haft tid! Lisa är här idag igen, min lilla söthund (inte min, men nästan väl?) För tillfället jagar hon med pappa, så förmodligen kan han inte ta mig till bussen, men de är sånt vi får se sen! Pappa sa iaf att han skulle köpa ett träningskort till mig sen så jag skulle kunna träna, jag kan betala själv om det är så, hehe! Men då ska jag träna de dagarna jag har sovmorgon, det blir toppen det!
Nu måste jag kila,
pusshej


Tilde och min så mogna pojkvän :)
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0