Fronda - Bilder

Världens bästa Linda är tillbaka tillbaka till skolan, yey! Verklgen önskvärt och roligt att ha henne tillbaka igen, tomt de övriga dagarna, men det har vart vääääldans roligt att vara med Linda.N och de andra med! Hehe, gissa om jag kollade ut mot dörren i omklädningsrummet i morse för att se om Linda skulle komma, jag visste att hon skulle, men vill försäkra mig på det, och rätt som det var så kom hon! Good to have you back you know! ♥

Annars har vi haft tre lektioner idag, först köket med Ingvar, sen idrott, vilken jag glömde idrottskläder till, men så aktiva vi är så behöver man fan inga! Haha. avslutade dagen med naturkunskap i alla fall, tråkigt och spännande, hur nu det går ihop? Yesyes, nu ska jag göra inte ett skit, spela wii fit kanske? Bara vänta på maten, blir kyckling idag! Great!

Bilderna får tala för sig själv idag med, med de är från får första lektion i köket!
Ni får precis som vanligt orka med att de är vända åt fel håll och så;)
















♥Hörs snart igen då,♥
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: SHORTY

sv; ja verkligen ;P hihi



Låter perfekt det! Kram kram

2009-01-20 @ 16:37:33
URL: http://pey.blogg.se/
Postat av: Sofia Werlin

ja det var det verkligen :(

2009-01-20 @ 23:36:13
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0