Fronda - Helgen

Sådär ja,
Jaa, helgen ja! Vi började hemma hos Sara och Christer med någon öl och cider, sen blev det vidare till Gävle med buss för att ta sig in på pitchers toa, behövdes verkligen. Vidare till Mc gills där det dock var 20-årsgräns, men eftersom vi var så många kom vi in ändå. Min tid där, ja, den varade inte länge, Christer beställde en öl, sen tyckte Öster (jobbarkompis och vän)  att jag behövde nog vatten, så två (?) glas vatten, sen max och käka med Olle & Karin. Efter att spenderat pengar på max utan att egentligen ha ätit något så drog vi vidare till (tro det eller ej) bilagan, har hört massa skit om stället, bara "äckligt" folk där, gubbar, uteliggare bla bla bla. Men så var det inte? Inte som jag minns iaf. Bara vanliga folk, så nu vet ni, kanske har jag fel, men vi var där i grupp så det kändes lugnt. Öster blev utslängd sådär fram mot  stängning, och jag fick en äcklig mjölkdrink av Olle. Fyfan, dessutom, det var blod på toan, jag har blodfobi! Och mjölkfobi (överdrev).
  Så, jag tänker inte gå in på mer detaljer gott folk. Men bilder, de ska ni få lite, dock inte mycket från helgen.



Kolla, hur gott som helst, chocklad med grädde. 25kr på gorge, medans wanyes tar 37, och då är den sämre där!


Me, myself and I. Sara sminkade mig svart ;) :) Cameron Diaz kom på tal.


Hon där har mitt nummer, hon på bänken, men vemfan är hon? Kan någon hjälpa mig? Detta är på max i alla fall.


Köpte dessa från Björn borg i lördags, kostade 550, egentligen, men jag betalade bara 49kr på crispin!


Vi åkte skridskor igår, jag tyckte det var roligt, vill igen! Här har vi sötemma ;) "Neeeeej Hanna"


Också från igår, skridskor.


Efter skridskorna drog vi och käkade på frasses, dyyyrt!! Liten pommes med liten hamburgare, 35 spänn. Då tänkte hon ens inte bjuda på kaffe, men gjorde det ändå! Maten var sådär, men kaffet var bra! Mmm...Jag hade tråkigt på min lektion, så här kommer fler bilder på min take away-mugg


Jag dricker med sugrör, muuuuummms,!


Kaffe, hjärta, mig.

Inlägget är långt och kanske jobbigt att läsa, men jag lovade berätta vad som hänt och här kom det!
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0