Fronda - Toppen

Okej, Blondinbella och Kenza hade inte skrivit grattis till mej i sina bloggar, men skolan tyckte vi kunde vara lediga eftersom jag fyllde år, det är ju åtminstonde en bit på vägen! (okej okej, inte för att jag fyller år men för att det är en jävla massa klasskonferenser. Dom kunde ju iaf ha meddelat så jag slapp åka, puckon.) Många har grattat och min telefonräkning kommer bli ganska dyr efter alla mess och telefonsamtal! tack alla, Ni betyder otroligt mycket!

Speciellt samtal idag var från Pernilla, saknar henne otroligt och vi sågs sista gången för mååååånga måååånga år sen. Under alla dessa år har vi inte haft kontakt men det händer då & då att vi dyker på varandra och snackar lite. Jag måste hälsa på dig snart, eller får du komma hit. Gamla goda tider! Tänk om man var med samma människor förr som nu? Äeeej, ändå inte. Tänk om jag aldrig träffat Linda då? Som jag för övrigt hade tänkt att hon skulle bli min granne (iaf om vi får bestämma).
Nu ska jag sluta svamla,

Kanske pappa bli rökfri idag, han åker till Uppsala på akupunktur, han gör fan i mig allt.
Grattis till mig poch grattis till pappsen,



Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: Sandra Tjulin (svarar)

haha, visst ;)

2009-02-11 @ 16:53:46
URL: http://sandratjulins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0