Fronda - Sur

Toppen, eller kanske botten?
Just nu känns saker och ting inte riktigt som jag skulle vilja att de gjorde, telefonen är off, ingen mottagning någonstans, först trodde jag det var tillfälligt men det verkar vara fel på 3´s nät. Jävla skit, hur ska jag nu få tag i folk, idag behöver jag verkligen telefonen!! Ska ju ringa och kanske få se lägenhet i helgen!!

Jaja, jag är verkligen down idag! Orkar egentligen ingenting och det är säkert ingenting ni vill höra om, kommer såklart sktriva mer sen, men ska inte dela med mig av dåliga saker till er inte! Jag hoppas ni mår bra och får ett bra lov eller kanske semester eller vem vet, en bra jobbvecka!! Haha!
Vi hörs hjärtetroll, nu ska jag sura lite!
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej din suris!

Går det bra hemma hos oss?



Jag kan meddela att alla har problem med telefonerna idag.. det verkar vara över hela Sverige.



Här är det kallt och mycket snö!!

Hör av er när ni kollat på någon lägenhet.

KRAM!!!

2009-02-20 @ 16:04:09
Postat av: becca

fin blogg ((: !(yy'

haft en bra då :D ?

kommentera gärna ;D

2009-02-20 @ 21:55:22
URL: http://honvetinget.blogg.se/
Postat av: becca

oja, det kan man säga att den är ((:

2009-02-21 @ 10:19:41
URL: http://honvetinget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0