Fronda - Städa

Jag är hemma igen, fyfan för skolan alltså, jag vill verkligen inte mer. Jag antar att det ör bara att bita ihop och hoppas att allt löser sig med lite tankekraft. Körkortet börjar bli att måste för att jag ska orka skolan.
Hade tänkt att städa lite här snart så det är fint när J kommer hem från jobbet, antar att han inte gärna skulle vilja hjälpa mig så jag får helt enkelt städa själv. Det är inte mycket, men de är småsaker som vattna blommor och sånt som är viktigt. Sen blir det förmodligen plugga teori, toppentoppen.

Nu är det klart till helgen, jag och J åker till Christer & Sara redan på fredag, äter gott, ser bra film och slumrar sött, sen vaknar vi upp där på alla hjärtans dag, blir fixa ordning och ha fest med nära och kära och sen ut på krogen. Kommer bli en toppenhelg om ni frågar mig. hem på söndag i alla fall, hem ljuva kågbo.

Jaojao, måste börja städa nu,
tack för drickan Linda, <3

Hörs kanske sen, annars imorgon... - 18år ;D
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0