Fronda - Skola

Nu ska jag till skolan igen, efter ha vart hemma ja, gud vet hur länge. Först sjuk i två dagar, de gick över sen gick jag i skolan onsdag torsdag fredag och måndagen veckan efter, alltså förra veckan, men efter det har jag vart hemma tills nu. Jag antar att det kommer synas på min frånvaro, höhö. Jag vill inte, men vafan ska jag göra då, jag är i alla fall 18 imorgon och då kan jag vara borta huuuur mycket jag vill (ironi).

Men men, bussen går om 20 min, idrott första och en lektion till (tror jag) sen slutar jag! Skönskönt. Bäst blir att träffa alla igen, dagens höjdpunkt ska ni se.

Men men, min privata chaufför pappa kom just hem så, byebye
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0