Fronda - Förlåt

Snart får ni damp, erkänn. Mina inlägg blir tråkiga och jag lägger inte in några bilder. Men för att min blogg ska bli bäst behöver jag egentid och att sitta själv framför datorn..
Just nu har jag kanske 3 minuter egentid till godo, de andra minuterna stal mor med att sitta och visa bilar hon vill köpa, fan alltså. Mamma - Vi åker volvo, så är det!

Pappa ringde Ingvar, ojojoj. Måste han? Måste han alltså ringa min lärare och gnälla, kanske det blev bra ändå? Kanske jag ska bada? Kanske ni inte orkar. Kanske jag kunde åka skridskor idag? Jaja, vi hörs snart, och då lovar jag en fet-update med bilder. Seeeeee youuuuuu
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0