Fronda - Vänner

Älskade vänner har vart här idag, fy vad underbart! :) Jag och Älexándra drog lite tidigare för att hinna handla, börja laga mat och ta det lite lugnt innan det blev folksamling här hemma. Eller ja, folksamling och folksamling. Linda Andri och Alexandra kom, andra linda var sjuk så det gick inte. Tomt utan dig Linda, <3

 Vi hade det bra iaf, åt tacos, sjöng lips och spelade andra spel, vilket resulterade i att Alexandra säger att hon och martin ska komma hit och spela i helgen, höhö! Jag tar ingenting allvarligt, eftersom jag inte vet om hon menade allvar, men det skulle vara roligt, så jag hoppas lite i smyg att hon inte skojade (shhh!, säg inte til någon ;))

Nu ska jag kolla vad mina bästa bloggvänner Kissie, blondinbella och Kenza gör för spännande en dag som denna, en dag som jag haft jätteroligt med dom bästa. Jag tror inte deras dag går upp mot min, hehe.

Sweet dreams.
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0