Fronda - Vänner

Jag tror att gårdagen handlade mycket om att bry sig om varandra för min del. Carro, som sen i somras är en av mina närmaste har börjat känna mig så pass att hon ser när det verkligen är dåligt, hon känner det, hon bryr sig Jag är tacksam att få ha Carro i mitt liv och jag är tacksam att vi förstår varandra så lätt. 
  En annan vän, som också står mig väldigt nära ringde mig gråtandes inatt. Jag hatar att se mina vänner ledsna, allra minst höra dom ledsna, men glad är jag, att hon litar på mig, att hon vet att jag finns där för henne. Jag bryr mig verkligen om mina vänner, vill verkligen att de ska ha det bra.

 För det är ju trots allt så, att utan mina vänner så har ju jag inget liv.
Är så otroligt tacksam.
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0