Fronda - Va?

Jag kan untan att ens fundera konstatera att dagen igår handlade om att överge. Jag vet inte varför, men just igår sved det, inte på samma sätt idag, men ändå känns det konstigt. Jag märkte och fick reda på igår att jag inte kommer få köra med samma lärare på min körskola, utan strax innan uppkörning får jag byta. För det första; Jag vill inte byta, jag tycker ju Claes är jättebra och jag förstår vad han säger. För det andra: Jag fasar för en ny bil. Jag älskar BMWn, jag vil köra den, men eftersom jag byter lärare kanske jag får byta bil?!

 Igår fick jag panik över den här lilla skitsaken, jag bröt ihop och kände mig i någon form övergiven. Det är klart att det känns skittufft att få ny lärare precis innan uppkörning, men ändå.

Det har gårr över tror jag, igår var en dag jag gjorde allt till negativt, jag hatar såna dagar. Jag vet ju, att allt löses utan svårare problem och jag vet ju att jag klarar det här.

Förlåt..

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0