Fronda - TV

jag vill dra från stan,
bilda en klan
av marsipan.

Hehe, jag sitter bänkad framför vakna! Med the voice. Skönt att ha sovmorgon, men det här känns inte som sovmorgon, eftersom den här veckan har vart så bra att jag inte behövt kliva upp så tidig. Så nu trodde jag nästan att jag jag skulle kliva upp en timme senare. men icke!
 Höhö, snart är veckan slut och imorgon ska jag till körskolan, det är dags för intensivkurs i körkort. Sen i helgen ska vi hälsa på mamma och pappa, wenja behöver banta ;) Så jag ska släppa henne i skogen så hon får springa lite :) Toppen!

Nu ska jag se på tv igen, svårt att göra två saker samtidigt ju.
Men vi hörs :)
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0