Fronda - Konstigt

Mina känslor är inte riktigt i shack just nu, jag behöver tänka, andas, få vara ledsen. Allt känns konstigt, betydelselöst. Jag har ingen aning vad som egentligen maler i mina tankar faktiskt och jag har ingen aning varför jag delar med mig av funderingar. Jag önskar jag hade ett hörn, bara sitta, fundera, ensam. Känslan går så fort över, kommer så snabbt tillbaka. Det är för mycket för mig just nu...


Ska ta en kvällsfika med syster, nattogó
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: Evelina

Då är det skönt att bo själv. Man har sitt eget lilla krypin och kan göra vad man vill.

Allt löser sig ska du se <3

2010-01-11 @ 10:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0