Fronda - Bilder


HAHA




Ådd, det liknar ju ens inte mig ;)


Åhh, så kärleksfullt. Jag älskar dej <3


Fulunge :)


Åhh, va fint de var :)


Jag och min mysgos


Tänk att vårt kök såg ut så innan vi gjorde ordning :O:O


Wenja som tittar efter oss när vi går iväg :)


Va fin du är :)


Fining :)


Så jääävla söt


Så underbart fina, sötnosar


Wenja


Vi hyrde flyg och kollade på kågbo från luften. Häftigt.


Soppatorsk.... :P


måste bara säga det; så snygga :) Och då har jag gjort dom själv ;)


Jag älskar olika bäddningar av sängen ;) Grr!
Wenjas färger går in så bra, svart som filten, vit som den andra filten och brun som sängen :)


jag och Sara i somras :)


Jag älskar den bilden på Sara :)

Tack och hej.

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahahaha!

2009-12-02 @ 10:23:32
URL: http://dummie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0