Fronda - Update

Förlåt, jag vet att kag vart säääämst på att uppdatera här på bloggen de senaste dagarna. Egentligen skulle ni fått tagit del av bildern från i helgen, men jag lovar att uppdatera de lite senare så ni missar i alla fall ingenting!

Idag har jag bara städat och gjort mina rbeten till skolan, känns som om jag fått tillbaka lusten att arbeta lite. Det gäller bara att komma igång och sen så! Nu har jag två saker kvar att göra, och det är egenrätten till en diabetiker typ2 och sen svara på frågor till naturkunskapen, toppen! Mitt samhällsarbete är klart och jag skulle ha lämnat in det idag, men de missade jag totalt och lämnar det imorgon isället, skööönt att det är gjort. Dock i sista sekund.

Annars då? Hmm, bara några dagar innan vi flyttar! Jippi, håll koll på bloggen om ni vill hänga med i flytten med alla kartonger och småbråk med hjärtat om några dagar då ;)
 Vi hörs sen väl?

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0