Fronda - Morgonord

Frukostinlägg, toppen!
Sitter med kaffet i ena handen och tunnbrödsrullen i den andra, nej nu ljög jag, isåfall skulle jag inte kunna skriva! Men ni fattar.
det är ganska långt kvar innan bussen går så ska passa på att fixa mig och sånt där snart, bara ta det lugnt. Det bästa som finns är nämligen när det blir tid över på morgonen så man bara kan slappna av.

Jag vet ju att idag är en mindre bra dag! Vi slutar 5 idag, redan där tar det emot, sen måste jag städa och tvätta när jag kommer hem, för i helgen åker vi till Jörgens föräldrar och hälsar på i Hudik, vi har inte hunnit sett deras nya hem ännu, så det ska bli spännande. Jag längtar verkligen dit, bara ta det lugnt och mysa!

Så jaa, i helgen blir det förmodligen tomt här inne, men visst orkar väl ni vänta! :)
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0