Fronda - Dagsrapport

God morgon, eller dålig morgon?
Jag har enda sen i måndags haft ont i huvudet, och nu är det över, eller ja inte över men jaa, jag är istället helt tokmycket förkyld. Mins hals känns död, min näsa känns igentäppt, mina ögon känns rinnande och mitt huvud känns 2x större. Nice, är jag välkommen till skolan tror ni?
 Inte nog med det, för att ändå göra gott intryck messade jag och frågade Ingvar om vad jag missat på diektiken så jag kunde göra det snart. hans svar var ganska kort, något i stil med "Det börjar bli en hel del, ska göra en lista till dig och någon till". Jag kan inte fatta varför, vad jag kan minnas har jag inte vart borta från så många av hans lektioner, två, men de båda nu på kort tid?!

Aja, Ska slänga in ett inlägg med bilder från vår klassresa,
kolla in dom! Mest bilder på hur det ser ut, ganska några bilder på oss som var med, men de kan ni hitta på Andris blogg. Så, hade bra hörrni! :)
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0