Fronda - Dagen

En väldigt vacker dag med många känslor, besvikelse, saknad, glädje, lättnad.
18 brader varmt ute, mer kan man inte begära. Therese fyller år! Saga flyttar till Kaj i Hammarstrand, hoppas jag kan hälsa på snart och allt går bra, jag tror det kommer brista för mig ikväll.
Vi har vart på ICA Max oxh handlad, fyfan för scanner. Alla, eller ja nästan alla handlade med scanner idag! Uscha, måste göra något åt det.
V ska sälja massor med cyklar här hemma (seriöst denna gång) "Vill du köpa min cykel?)

Mitt iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii fungerar inte rktigt som det ska på tangentordet. Sitter väl något gammalt tuggummi där under.
Kanske ska starta en blogg om scanner,
inte fan vet jag?
Kanske kan inte?
Vart ska jag sitta på jobbet nästa vecka tro?


BLA BLA BLA, orka!!!!!
Saga hjärta, jag saknar dej, <3

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: Josefine

Svar: dom ligger ungefär vid McDonald´s och precis bredvid Friskis nere på torget :D där det var en gammal biograf förut ;P

2009-04-04 @ 19:34:42
URL: http://josefinemelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0