Fronda - 3

Jag har precis klivit upp, ätit frukost och duschat!

3 skickade mess om att jag inte betalat en räkning, värsta wierd det där. Om jag inte betalar den NU så kommer de låsa alla mina tjänster och för att låsa upp dem igen kostar det 160:- Frågan är bara, när är nu? Är nu inom denna dag? Är nu nu? Har de låst mina tjänster redan? Jag fattar ingenting. 3 i all ära, jag gillar 3. Men deras information suger och deras hemsida suger. Jag fattar heller inte vart den räkningen tagit vägen. helt konstigt. Men det är bara att leta antar jag!

Yesyes, annars får jag väl betala via internetbanken då.
Nu ska jag mobba hjärta som spelar mario kart
:)<3 " Åhhh! Jag tog en låda" "Kolla älskling, jag skjuter dom, men dom snurrar inte runt, men när alla skjuter mig snurrar bara jag runt, ingen annan, jäääävel"
Nej, han är ingen dålig förlorare :)<3
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0