Fronda - 18år

Jag njuter av varenda sekund som arton år, för ett år sen kunde jag inte gå in till receptionen i skolan för att skirva på ansökan om busskort och sen lämna in den direkt, utan jag var tvungen att ta hem den innan så mamma eller pappa kunde skriva på. Idag kom jag och tänka på att jag måste lämna in min ansökan då jag såg högen med ansökningslapparna, jag gick in, skrev på och lämnade den, helt utan bekymmer. Så otroligt skönt! Jag älskar att vara 18, jag ska verkligen njuta av alla tillgångar mer.


Igår var det Spaghetti och köttfärsås i skolan, men jag valde att äta bananyoughurt också, muuuumms,


Jag älskar när naglarna börjar bli längre :)


KOLLA!! Den är ute i butik idag, men finns även i biblan i skolan. Jag tänker vägra läsa den här, för då behöver jag ju inte köpa den sen, och det vill jag ju!! Dessutom är Kenza på framsidan, toppen!! Lääängtar! :) Jag ska köpa den sen, så fort jag kan :)<3
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0