Fronda

Godmorgon, just stigit ur duschen, verkligen hur bra som helst! Ibland känns det faktiskt bra med sovmorgon, men det börjar alltid med att jag vaknar i förtvivlan i tron att jag missat klockan, men nej då, då är det så mycket som en minut tills klockan ringer.Jättebra! Eller inte ^^,

Idag kommer sötnosen min hit, massa mys blir det :)Men innan de ska jag ta itu med kampen i matte B, jag ligger nu efter en vecka i räknechemat, så de kommer bli något som jag måste göra i helgen, inte alls roligt, men de fungerar. Är man med på genomgångarna så funkar allt.
 Sen lät det som att jag skulle fösöka sätta ihop en header till Elin med,så de får nog förhoppningsvis bli i helgen! :)

Nu ska jag kila ut iköket och göra mig lite frukost, idag blire knappast gröt.
 Men vi hörs sen, ellerhur?
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0