Fronda

Det finns gasnka många saker jag stör mig på här på internet, en sak av de är aftonbladets plus, alltså att det kostar att läsa visa repotage och artiklar. Väääldigt störande, då de enda jag är intresserad av är "plusmärkta" Skrollade ner på expressen först och gjorde ett test som skulle svara på hur karismatisk jag var, sen gick jag in på aftonbladet, blaska hela skiten tills jag kom ner på rubriken "Så kommer ditt sexliv bli i höst" jaha tänkte jag, hur kan aftonbladet veta det? Så nyfiket skulle jag titta, men får jag se? Jo, ett jävla "plusmärke". Jag tänker inte betala för att läsa en rubrik i veckan, det är ganska billigt, men om nu aftonbladet är så pass mycket större än expressen så  borde iaf internettidingen vara gratis.

En sak till jag stör mig på är den här reklamen de kommit på, att den rullar ner samtidigt som man skrollar, den liksom förföjer en. Jag har en slags tvångenstanke som säger att jag måste hinna före den, visst det funkar, men snart är den där igen, så störande måste jag påstå. Jaa ärligt så är rörlig reklam störig över huvud taget, så är det bara. Ellerhur?!

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: elin

asså jag höll på lite förr med sånt där, men nu kommer jag inte ihåg nånting, lr de är heatern som jag inte får till..

men du kanske kan göra en snygg åt mig på photoshop? :D (a) om jag skickar lite bilder? ;)

vore ju asas snällt hanna :D

2008-09-18 @ 20:47:29
URL: http://elinohlander.blogg.se/
Postat av: elin

tack :) får väl se imorgon hur de har gått..

2008-09-18 @ 20:48:25
URL: http://elinohlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0