Fronda

Illamåendet slutade med att jag spydde. :(  mådde verkligen inte bra, men det gör jag i alla fall nu, så jag ska inte gnälla! Här är städat och fint nu, vilket jag då tycker är jättebra. en sak som är mindre bra är alla dessa myggor som jag verkligen hatar!
Har just haft ihjäl tre jävlar, inte nog med myggorna, getingarna verkar vara på topp idag!  drog med mamma till ica maxi idag innan skolan började och dit kom även en geting som ganska irreterade satt sig i mitt ansikte, jag skrek som en idiot vilket gjorde att det som tog ut pengar i bankomaten blev chockade, några tillochmed skrattade åt mig! uscha! Jag hatar getingar!

Nu ska jag kila vidare, 
 Godnatt,
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0