Fronda

Vet ni vad jag kom på, kolladepå klockan och såg att den var kvart över nio och tänkte nu måste jag skynda mig om jag ska hinna käka fruskot, borsta tänderna och sen dra till bussen som skulle gå tio, men precis när jag klätt mig och mamma skulle skjutsa mig, så märkte jag det, att klockan bara var kvart i nio, alltså hade jag kollat en timme fel, så nu sitter jag här igen, ingenting att göra, så ja, bara att marknadsföra min egen blogg!
 Funderingar och nya låttips, ja, de vill jag gärna ha ;)

Fin fint det!

 Jag hade inte gärna sagt nej till de här fina armbandet :) Erkänn att det är fint, jag hittade många flera söta på Kyssjohanna. Funderar på att köpa, men vi får se!
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0