24

Maud är skogstokig, jag och Linda lider av det. Hur fan orkar man?

 Det var inte som du trodde, som du hade fått hört. Vi var borta länge, de kan jag erkänna. Men börjar vi prata upp mot en halvtimme, så ljuger du. Jag tror jag behöver prata med Ingvar. Jag gillar honom inte över huvud taget nu kan jag lova, och hur du bara kan tro på något som du ens inte hört två historier på? Hur fungerar det? Vi gjorde våran del på listan, de andra gjorde deras del. Jag och Linda var två nere på HR, ofta det är roligt att vara där ensam då? Vad tror du själv. Förra veckan var sist du sa " Ni ska ens inte behöva gå ner på HR " och nu detta? Du sjönk just, även om de var fel till vissa delar, överdrev du som fan! Sen att säga att du sänker betyg pga det? Hur tänker du då? När du ens inte vet hela sanningen? Men visst, vill du sätta betyg efter Ingvar tycker och tänker, så är det ok för mig. Men räkna inte med att jag ska lyssna på dig heller.

Ska snart till bussen, den är här om 15 minuter. Men visst jag vill inte hem, helst av allt vill jag vara med mi älskling, men som synd är är han upptagen med att vara med sin klass typ hela veckan : / mestadels blir det tälta med dem och annat shit. Men men, snart äre lov som tur är.

Ivik I hos oss idag då, laga mat och baka fick de göra med oss. Väldigt speciellt, men jag hoppas att de trivdes :)  De var rokligt, men rörigt och lite att göra. Hoppas på bättre när de gäller den saken!
  Näeeej hörrni, nu ska jag fula mig och göra absolut ingenting!

Jag ska iofs vänta på att ha utvecklingssamtal med Maud, Jippie? Eller inte?!
 Hade,

Jag saknar dej baby, jättemycket! Älskar dej <3<3
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0