22

Ungefär som en dag efter 23 ^^, den du.
  Fast fortfarande ingen bra dag, irritation på vissa personer, kan även vara någon som jag bryr mig och tycker om. Vi delar kanske inte samma åsikter, men man behöver inte hetsa upp för någon annans åsikt. Shit the same, bara jag som överdriver en aning.  Åkte med Jenny på bussen hem idag :) Strålande ^^,

Dagens lövåsen var alltför weard, Wenja & Saga ville inte riktigt lyssna på mig dådå, sen kom Hasse och cyklade med hunden, vilket inte mina voffs tillåter, så de börjde rycka och slita, även så skälla. Inte nog med det, 4 hästar med ägare efter varandra kom också. Samtidigt som två bilar åkte. Hur orkar man? Jag vände verkligen på varenda steg i dag med.. ^^,

Saknar baby, jag vet att han är och har det roligt med klassen nu, de är i allafall något som jag hoppas! De paddlar kanot om jag inte minns fel ^^, Kanske baby får bada en skvätt då?  Hoppas jag får höra av dej ikväll, miss U like hell! <3 
  Jag älskar dej, mer än allt.

Aja, hejdå, ha ingen bra dag!

image247
Vi delar samma ögonfärg :D I allafall en av mina ^^,
@Fronda
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: Emma

Jo, miss the old times.
Vi får ta och styra upp något i sommar, då jag kommer till Lövåsen ett par gånger :)
loveu

2008-05-23 @ 06:12:27
URL: http://nogg.se/emmakarlsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0