17

"Jag önskar varje dag att jag hade de precis som du, att jag fick känna de som du får. En familj och ett hem där allting var bra, jag fill få de som du redan har"

Idag kommer Evelina hit, de känns så himla underbart roligt. Så även om dagen till en början var trög och kanske inte så spännande, så vart den genast de. Jag minns ärligt inte när jag och Evelina hade en ensam stund senast. Vi får se vad som hittas på, kanske blire bada :) Hur som helst saknar jag henne till tusen! <3

Mitt h¨r står åt alla håll för den so  är intresserad, de är förjävligt, men så blire alltid när jag somnar med blött hår! Fyfan säger jag bara.  Träninsverk har jag också, känns väl heller inte sådär jätteskoj, men den börjar gå över :)
Uscha, idag skulle jag egetligen behöva fixa massor med hundarna, som tex måste sagas bortas igenom helt, jag borstar henne i stort sett varje dag, men nu bara väller de vinterpäls ur lillstackarn. De är lika med Wenja, och sen ska de städas i hundhuset! Yes, men de blir nog bra :)
Nu måste jag gå, hade!

Saknar dej älsklingen min, imorgon ses vi igen :D Längtar, mitt liv är underbart med dej hjärtnos <3 :)
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0