15

Jag vet inte om internet har gett upp och börjar funka igen, men de är väl sånt som märks.

Idag har vart en bra dag, samtidigt som slutet vart något jobbigt, allt kändes som så mycket mitt fel, och jag vet inte vad jag åt saken ska göra, men skit samma! Det ordnar sig! Det känns som att frasen" förlåt för att jag finns " skulle kunna träda in här någonstans. Men jag orkar inte, jag faktiskt inte bry mej alls!

Sprang med älskling, Sara och Martin igår. Vart lite bättre denna gång och meningen var väl att jag skulle springa idag med, men så vart inte fallet då inte sara kunde, eftersom hon skulle hålla på med båten..

Just nu är det ganska jobbigt, så jag väljer att lämna mej själv till mina tankar, och inte till er.
Vi ses!

Jag älskar dej snöflinga <3

@Skogsberg
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0