Vart du är o världen så kommer jag hitta dej

Uscha, min dator och jag, vi är inte bra vänner vi inte. Inte just nu i allafall.
 Försöker fixa bild till Victoria, men vafan, då vill inte photoshop fungera som jag vill det, så de blir liksom de lättaste som får gå igenom. Alltså inget bra resultat. Sen så har mitt Winamp pajat . JIPPIE! -.- ... Och mitt anitvirus är jättecp, c disken är full och allt är segt. Förstår inte vad jag har gjort dej datajävel?

 Men men, i vilket fall så på torsdags, förhoppningsvis så kommer jag att blogga direkt från Forsbacka. Är nämligen bosatt där i 10 dagar framöver, för att vara kattvakt, sen så om jag fixar ngn dator, de är en annan fråga.. Men men, allt löser sej visst?

Mina utslag ger sej inte, Fyfan!

Saknar dej : / Du är mitt allt <3 Hjärta, jag älskar dej
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0