Spend some time with me

  Igår, dagens dag.
Först jobbade jag i vilket fall fram till lunch, efter det så fick jag pengar, åkte in till stan, träffade Evelina och Lisa♥.
Vi sprang typ omkring och tittade på allt möljligt, käkade lunch och bara aa, va gjorde vi egetligen? xD. Fredrik, som stod inne på typ öhh, va fan ehter det? aja, han ringde Evelina iaf, så de slutade med att han följde med oss, istället för sin pappa. Skoj att ha han med, vi gick i alla fall in på BR, och ja, lekte med gosedjuren.. xD Bilder kommer längre ner. Kollade på massa kläder och sprang några varv inne på HM utan anledning med. Jag hade i vilket fall kul, och gissa om jag saknat att vara med dem .. :(

  Men, de lärde åka hem, och jag lärde gå på middag med Emelie, Josefine, Izza & Linda. Det var roligt tycker jag, man hade liksom så mycket att prata om : ) Gott var det med ^^, . Bowling var nästa aktivitet, doscobowling närmare bestämt, dyrt, inte värt de pengarna, men vi hade så väldigt roligt ändå :DHaha, jag och typ Jossan förlorade iaf inte, men bara nästan xD.
och eftersom jag hade en timme kvar till bussen så väntade mina änglar med mej, hehe, Emma hade damp och jag och Linda garvade. Izza var mest tyst med följde med oss ändå :)

"Hur fan har dom fått dit den då? tryckt upp den i rutan eller??????"
  "Men den ligger ju i bilen"
"Ja, mitt på rutan? Slog dom upp den, eller spottade och tryckte dit den?"
HAHAHAHAHAHAHAHA Lisa, garvade så hon grinade som en jaa jag vet inte vad.. De slutade i vilket fall med att de hade lagt den på instrumentbrädn? heter det så? Alltså, jag pratar om lappen som man trtcker ut när man parkerar.
 Det var inte min ända miss hon skrattade åt, jag tappade mänligen min glass på typ cappucino. Struten höll jag i, men glasskulorna ramlade ner på bänken liksom.. Garv igen då.. -.-  ^^,
Yey, jag älskar er ändå, även om ni tycker jag är blåsta..
        "Kan man kissa på dem?"

        

Stryck på bilderna för att se stort format.. BTW; orkar inte vända dem .. ;)

Bilder från Åland i torsdags:
   

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0