När du tog mitt liv.

När du tog min hand baby, tog du mitt liv. Du gjorde det till ditt liv, något som du älskade. Du höll handen, släppte den aldrig, och så även mitt liv. Jag tog din hand, tog ditt liv, gjorde det till mitt eget. det gick så fort, helt plötsligt blev vi två bara en. Den  14 Juli 2006 . Jag minns varje dag, varje minne jag haft med dig betyder så mycket. Jag ser tillbaka på somrarna vi haft. och gråter av lycka. Baby, jag undrar, minns du våra vattenkrig? Minns du när vi kittlat ihjäl varandra? Minns du mina träben? Minns du alla gånger vi kramats i vattnet? Minns du de gånger vi bråkat, men varje gång så har det slutat i att vi, precis som vanligt löst ut det, och allt är underbart igen.  Minns du älskling, när vi bäddade på golet, låg vaken på nätterna, du sjöng för mig, jag tittade på stjärnorna. Vi älskade varandra precis som nu <3
  Jag minns alla dagrana, minns du? Kommer du alltid att göra det?

Du har räddat mig från det liv som jag aldrig velat levat. Men nu, finns du i mig. Du finns hela tiden med mig, i mina tankar, i mina andetag så finns du. I mitt hjärta lever du, eftersom det är ditt eget hjärta.
  Du! du, har mitt hjärta, jag vill aldrig det ha tillbaka. Jag kommer aldrig att tillåta dig att göra dig av med mitt hjärta.

Jag längtar tills jag får dela ännu en till sommar med dig. Jag ser de framför mig. Hur du kommer att vara här med mig för all framtid sen, jag kan nästan inte vänta på det. Snart slipper jag det.
 Och snart älskling, slipper jag skriva så osammanhängade, men jag vet att du snart blir lite putt, för att jag segar på MSN. Men just nu vill jag skriva här till dig istället. SNart kommer du be mig lova att jag inte gör något annat, jag kommer lova att jag inte gör det, och hålla i kors. Förlåt. Jag vet att du kommer förlåta mig när du läst det här. Du kan inte vara sur, inte nu baby <3

Jag har en önskan som jag gärna vill ska gå i uppfyllelse, du vet den. Jag vet den. Det är våran önskan, jag hoppas verkligen på den. Jag vet att det kommer hända, precis som jag vet att vi kommer dela våran framtid tillsammans. <3 Baby, jag älskar dig. Nu och för alltid <3

JörgenJonssonHjärtaHannaSkogsberg
image236
14 Juli 2006 --- > All framtid
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0