Jag söker inte, jag hittar ändå

 Även om jag tittar bakom mitt liv så ser jag ingenting. Bara en suddig bild, ett minne. Även det som betydde blev med ens otydligt och bleknade i utkanten av skuggan. I still hate you.

Här ser förjävligt ut. Jag varken orkar eller vill städa nu. Hör och häpna, men det är faktiskt sant.
Imorgon börjar jag jobba, och slutar även jobba samma dag. Intressant va? ; ) Sen blir de kanske käka med älskling, men vart, det är frågan?!
 Orkar ej med er längre. förlåt, men kolla bilddagboken istället : jloveh.bilddagboken.se

Fina fisken

Älskar dej <3
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: Emma

Jo, det är väl bra antar jag..
Hur är det med dig? :)

2008-03-28 @ 20:43:50
URL: http://eekarlsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0