Direkt från Forsbacka

Nu är jag här, kattvakt och allt.
Gissa om det är skönt så, att bara vara hemifrån. Jag vet att jag inte riktigt börjat blogga den dagen jag skulle, men ärligt så har inte tiden funnits. Utan jag har umgåtts med min kära älskling och mina kära grannar som jag har just nu. ; ) Olle, Karin & Tilde. Så även är de min bror, hans sambo och deras barn : ). Det känns hur bra som helst att dom bor i lägenheten under oss.
 Så i torsdags åt vi varma mackor hos Olle Karin & Tilde, sen åt vi godis, tände ljus och tittade på en film.  Förtrollat närmare bestämt. : ) Riktigt rolig, alltså riktigt många skratt.
I fredags blev de taco hos dem igen, film "Chockolad" Osäker stavning. En gammal relativt gammal film, vilken jag somnade till. Så snarkandes låg ja i sofan och nannade.
Lördag igår, hemma hela dagen.. Städa, städa, städa, laga mat, handla, äta godis och se melodifestivalen.
 Själv höll jag på Frida med all ärlighet ; ). Fel låt vann. jag gillar inte Perelli, kanske var det därför jag tyckte som jag gjorde.

I vilket fall, klockan är snart halv nio, alltså snart parlamentet, de ska vi se, och sen efter de så blir det wallander, om vi inte kikar ner till dom  igen. Vi har nämligen redan varit där en gång idag med :) Men vi får se, om tiden finns för dem och för oss. 
 Men nu ska jag bege mig till aftonbladet & Expressen och Jögge han spelat Wii som vanligt.. TRÖTTNA!! Jääääfla Mario, men det är säkrt kul.

Kolla in imorgon ;)

Älskar dig <3


BTW; Sara, du måste springa/ gå vårruset med mig ;) Tjat tjat

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0