Är det ditt mitt eller vårat?

Mina tankar ligger bara på ett ställe just nu. Jag tänker inte på någonting annat. Ingenting. Jag vet att jag aldrig skulle kunna leva mitt liv utan honom, jag tänker inte göra det heller. Den saken är säker. 

det är som att  jag inte finner några ord alls så jag kämpar från botten, simmar uppåt, men de blir bara mer och mer vatten. Tårarna rinner ner för kinden. ständigt. Men de blir bara en del av vattnet som trycker mig neråt. Mitt huvud och mitt hjärta är inte överens just nu. Vilket gör det komplicerat för mig.
   Jag tror mitt psyke försämras för de dagarna som går, blir det inte bättre ger jag upp, lägger mig i sängen och väntar på det som kommas skall. Jag vill ha någon form av hjälp, den hjälp som ingen kan ge mig idag.
Att ständigt gråta utan som helst anledning, att få tillbaka minnen som förstört, att känna sorg genom glädje. Att se på livet, genom att titta uppåt. Det går inte längre, jag förstår att det är fel. Jag vet med mig själv, att jag ständigt väljer bort delar ur mitt liv, för att jag inte vill komma ihåg allt, jag suddar det jobbiga, skiter i det. De blir bara mer och mer för varje dag som går.
 Ibland, när det är som bäst mår jag så bra, det är bara för att jag lurar mig själv. En inbilling som kan kosta mig nästa dags humör. Att ständigt le och finnas till är inget som jag längre kommer göra. Jag trivs bättre såhär. Det är detta jag är värd. Det är det här livet jag har valt, Så jag kommer leva efter det. 

Har inte tiden nu. Ska ligga i sängen, bara ligga och finnas. 
  Jag finns på fonen för de som vill något eller så.
Fina fisken på er.

Wenja, mitt egna hjärta. <3 Att alltid ha dig vid min sida, de gläder mig. Wenja, en del av mig som betyder så mycket. Du är oersättlig. Jag hjärtar dig.

Älskling, jag älskar verkligen dig. Längtar till imorgon <3 Längtar tills jag får se dig i öghonen igen. Att jag får känna din kärlek. jag älskar dig.. <3
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0